Szoftverek világa

Címkék

A kezdet

2011.12.08. 14:58 TMhun

Üdv a blogon!

Nos igazából nem is tudom, hogy kéne kezdenem ezt az egészet így csak röviden összegzem a dolgokat.

Magam mögött hagyva eddigi és jövőbeli munkáimat, egy teljesen újba kezdek bele. Ez persze nem azt jelenti, hogy akkor most minden tervemet el is lehet felejteni, hanem egyszerűen új néven fog futni minden és az érdeklődési körömet is kibővítem egy kicsit.
Mostantól többnyire Androidos játékokat fogok bemutatni és néha 1-2 számítógépeset is.
Erre a döntésre azért jutottam, mivel túl sok a macera és rajtam kívül vannak még kis millióan akik megteszik ezt helyettem. Viszont az Android világa még eléggé kiaknázatlan (bár ezt meg is értem). Így a jövőben többnyire ezen a téren várható tőlem bemutató és mostantól nincs előre megírt szöveg, hanem improvizálok és ha ez bejön akkor megtartom.

A régi munkáimat persze nem felejtettem el "Raider Craft és a többi" és ezek is folytatódnak, majd a jövőben. Az eddigi videóim mellé tervezek sok új dolgot is, de ezekből majd idővel eldől mi lesz. Terveztem eléggé sok kis filmet, játékot és még sok mindent.

Nos, de nem fogok itt kis regényt írni. Ami volt elmúlt és jön az új.
Az új blog örömére meg is osztom az "első" videómat, amit a Rossz PC Junior karácsonyi játékra készítettem. Ez a játék a The Best Christmas Game Ever névre hallgat, ami eléggé bolondos és szórakoztató játék. Kis rövid egyszerű, de minden szempontból jó időtöltést biztosít.

Szólj hozzá!

Címkék: blog hírek játék karácsonyi

A bejegyzés trackback címe:

https://platform.blog.hu/api/trackback/id/tr943448197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása