Szoftverek világa

Címkék

A következő...

2011.12.22. 19:00 TMhun

Üdv!
Annyi játék van a telefonon, hogy nem is tudom melyiket mutassam be előbb...
Azonban a napokban (ma) megszereztem a Dead Space nevű horror sci-fi játékot, amelyre már régóta vágytam de nem futott a telefonomon, máig. Nem győztem kivárni amíg letölti a hozzátartozó fájlokat, de amint kész lett rögtön indítottam is és hát majd be szartam a félelemtől.....

Trailer:


 

1 komment

Címkék: játék horror android

A bejegyzés trackback címe:

https://platform.blog.hu/api/trackback/id/tr243489124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.12.22. 20:43:04

Dead Space telefonra?Na ma is megtudtam valami új dolgot!:D
süti beállítások módosítása