Szoftverek világa

Címkék

Ez az, vagy még sem.....

2011.12.24. 11:27 TMhun

Üdv!
Amit korábban írtam, hogy téli szünetben megcsinálom a gépet és a telefont meg is történt.
A gép szépen szuperál végre és a telefon is ment pontosan tegnap estig...
Nos én magam már hardcore felhasználónak mondanám és így tele a telefon mindennel. Ennek köszönhetően kiírta, hogy kevés a belső tárhely amiből nem olyan egyszerű törölni és mivel még nem volt ezzel dolgom ezért kezdtem az egyszerű, fölösleges alkalmazások törlésével. Ezzel sajna csak annyi helyet nyertem, hogy ne írja ki "kevés a tárhely". Erre fogtam magam és minden utána olvasás nélkül elkezdtem törölni "root explorerrel" és ez egész szépen ment is amíg el nem bíztam magam és nem töröltem ki egy teljes mappát olvasás nélkül ---> végeredmény, hogy 1 alkalmazás sem indul el a telefonon és csoda hogy egyáltalán ment. Eleinte gondoltam, hogy csinálok egy biztonsági mentést. de mivel sokáig tartott és bíztam magamban így nem lett.
Köszönhetően ennek 8 GB adatom veszett el aminek max a felét tudom pótolni 1 napi munkával a többit meg kezdhetem előröl....

További csúszás a bemutatókkal....
 

Szólj hozzá!

Címkék: blog hírek android

A bejegyzés trackback címe:

https://platform.blog.hu/api/trackback/id/tr313493080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása