Szoftverek világa

Címkék

Egy kis csata

2011.12.14. 20:54 TMhun

Üdv!

Úgy gondoltam amíg nem nagyon tudok videót csinálni, addig is írok néhány dologról. Ahogy a youtube-on böngésztem, találtam egy érdekes kis videót az kicsi zöld robotunk és Iphone-ról.

Itt a két nagy rivális csatáját mutatják egy eléggé vicces és jól kinéző környezetben.
Mióta én csak tudom azóta mindig is ment a pereskedés valamilyen szabadalom miatt az Alma és más cégek között, miszerint ellopták az ötletüket (persze ha az Apple lopott valamit azzal semmi gond :D). Igazából engem ez nem is érdekel.

A videó amúgy tökéletesen szemlélteti az android lazaságát és képmutatását a nagy komor almával szemben. Bár ami a végén történik az eléggé érdekes végkifejlet. --> Erről az jut eszembe amikor hallottam, hogy egy kínai vagy milyen cég csinál(t) egy telefont ami 100%-ban úgy néz ki mint az IPhone, de közben Android az egész XD


 

Szólj hozzá!

Címkék: android

A bejegyzés trackback címe:

https://platform.blog.hu/api/trackback/id/tr973464032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása