Szoftverek világa

Címkék

Dragon's Lair Bemutató

2011.12.16. 20:03 TMhun

Üdv!

A mai bemutató több szempontból is különleges. Igazából ez előtt volt egy másik videó is, de azt különféle okokból inkább nem publikáltam. A másik érdekesség pedig, hogy felvettem szépen a bemutató anyagát és amikor visszanéztem a videót akkor látom, hogy csak fekete képet rögzített. Ez azért van, mert a játék lényegében egy mese amit mintha filmet néznénk fut a telefonon és ugyan ilyet nem rögzít. Így hangom volt , e képen nem. Így elkezdtem törni a fejem, mivel ezt be akartam mutatni, de nem volt kedvem felvenni még egyszer, így egy kis csaláshoz folyamodtam. Felmentem a youtube-ra és a meglévő hangomhoz kerestem kép anyagot. Bár nem lett tökéletes a végeredmény, de még is csak jobb mint a fekete képernyő.
 

Infó:

1983-ban jelent meg a játéktermekben Don Bluth interaktív animációs filmje, a Dragon’s Lair, melyben a főhős Dirk irányítása volt a játékos feladata. Mindehhez egy joystick és egy tűzgomb állt rendelkezésre: a megfelelő pillanatban kellett elugranunk valamelyik irányba, vagy kardunkat használnunk, máskülönben elhaláloztunk. A Digital Leisure az elmúlt évek DVD-s verziói után úgy gondolta, ismét újabb formátumban adja ki a játékot, ezúttal PC-re, nagyfelbontású videóval és 5.1-es hanggal.


 

3 komment

Címkék: játék ügyességi android

A bejegyzés trackback címe:

https://platform.blog.hu/api/trackback/id/tr163469378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kortabornok 2011.12.16. 21:38:47

Hát eléggé érdekes.
Miért nem PC-s játékokat mutatsz be?
A játék elején a zene alatt a hangod eléggé halk, és ha fentebb veszem a hangerőt értem a szöveged de ezzel az a baj, hogy a zene meg hangosabb és az az idegesítő.
Ezt valahogy küszöböld ki.
Figyelem az oldalad :)

TMhun 2011.12.17. 08:00:43

@kortabornok: Mert szinte mindenki csak pc-s játékokat mutat be. Androidot meg senki és amúgy is rengeteg játékom van rá :)

Itt az elején lesznek kis gondok igen. De androidon sokkal nehezebb beállítani a dolgokat mivel mindent egybe vesz fel (hang, kép, zene, beszéd) Így utólag állítani nehéz. De idővel belejövök, mit hogyan kell beállítani :)

Legalább van kinek csinálni a videókat :D

kortabornok 2011.12.17. 11:54:11

@TMhun: Aha :)
Én is pl ma fogok felvenni egy végigjátszásos sorozatot a FarCry-ból.
Ha kész oldalcímem linkelem. :D
süti beállítások módosítása