Szoftverek világa

Címkék

2 videó és még....

2012.01.04. 18:36 TMhun

Üdv!

A napokban sokat töprengtem hogyan kéne folytatni, de nem jutottam dűlőre. A gond, hogy rengeteg videós ötletem van azonban ezeket nem tudom, nem akarom vagy egyszerűen túl sokáig tartana megcsinálni így kb az ötleteim 80% sosem kerül publikálásra. Ami mégis kikerül többnyire azt sem úgy akartam amilyenre sikeredett, de sajnos én nem vagyok profi videós, mivel 1. sosem tanultam, 2. túl sok műfajt űzök egyszerre..... Szeretném ha idővel lenne minimum 1000 feliratkozó, de amíg én magam sem tudom melyik stílusnál ragadjak le addig nem is lesz.
Szóval az a gond, hogy csinálok videóbemutatókat, animációkat, filmeket, sorozatokat és ez sok egy olyannak aki nem ért egyikhez sem. Persze sokat fejlődtem az elmúlt 1 év alatt, de még sok a hiányosság és az ötleteim sem úgy jönnek össze mint ahogy elképzeltem. Az a gond, hogy bár magam szórakoztatására is csinálom a videókat, de azért jó látni ha jön néha 1-2 komment és lenne egy kis nézőtáborom is, mert enélkül elmegy az ember kedve és abba hagyja....

Most van két új videó:
Random hülyeség: A bevonulás



Szily Kálmán 2# Pályázati videó



És akkor folytatnám az ötleteimmel amiket mostanában tervezek megvalósítani vagy örökre törölni az emlékezetemből.

Játék bemutatók: Jelenleg ezt szüneteltetem, mivel nem tudom hogy ez nekem nem megy vagy csak egyszerűen nem kapok választ.

Vélemények: Nincs sok dolog amiről érdemes véleményt nyilvánítanom

Random hülyeség: Ezeket próbálom úgy csinálni, hogy vicces legyen viszont ne legyen utána szégyen kimennem az utcára és ezek sem megoldhatók mindig.

Raider Craft: Na ez a legviccesebb ugyanis már kétszer is bejelentettem, hogy jön a folytatás, de ehhez sok ember kell és mindig van akinek nem jó.... Az első rész sokaknak azért sem tetszett mivel kicsit végigjátszás szerű lett az egész, mivel eredetileg nem filmnek terveztük. A második résszel terveztük az első felújítását is mivel már teljes mértékben filmes megoldásokkal készül (készült el az első 10 perc)

Az android származása: ez egy készülő sorozatom melynek jelenleg 3 része van kész, de egyenlőre nem publikálom és jól megfontolom mielőtt megteszem. Maga az alap elgondolás nagyon jó, de mindig hibákba ütköztem és így annyira le lett butítva a végén, hogy elvesztette eredeti értékét....

Three boy: ez egyenlőre egy elképzelés és tesztelés alatt álló animációs sorozat amely ha úgy készül el mint terveztem akkor igenis nagy sikere lehet szerintem. Ha mondanom kéne róla bármit is akkor a South Park, Family guy és egyéb mesékhez tudnám hasonlítani. A sikerül a programot kitapasztalni akkor 1-2 héten belül megindúlhat a gyártás

Ha olvassa bárki a blogot akkor egy kis vélemény kérek. Sajnos az írás nem az én műfajom mivel eléggé erős diszlexiám van amit most nem fejtek ki bővebben, de elnézést a hibákért a szövegben.

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://platform.blog.hu/api/trackback/id/tr873519755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása